czwartek, 14 grudnia 2017

Post dla tych , którzy lubią

                                                      
                                                  odwiedzać świąteczne jarmarki ,  dekorować domy.
                                                      Cieszyć się myślą o zbliżających się Świętach.
                          Co nie musi oznaczać, że do Bożego Narodzenia , nie przygotowujemy się duchowo.

                                       
                                     Późnym, piątkowym  popołudniem przeleciałam przez Colmar, oblężone
                                                               przez turystów, stąd tylko kilka zdjęć.
                                      Szkoda, że nie wybrałam się  w niedzielę, bo byłoby białooooo:)























                                                                  Trochę cudeniek z jarmarku:)
















 

















































 
                                                      W domu pachnie igliwiem i klejem na gorąco;)
                                   Ten wianek zostaje w domu, szyszkowy -wisi na drzwiach wejściowych.
                                                                   Jutro się biorę za pierogi.
                                                                        Miłego wieczoru!















22 komentarze:

  1. Oba wianki cudne. Dzięki za spacer, ja nie dotarłam na żaden kiermasz w tym roku i żal. Fakt kasa została w portfelu, ale tych widoków żal. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis bylam z mama, w Strasburgu. Bo bardzo chciala:)Te alzackie jarmarki sa niesamowite, bo wpisuja sie naturalnie jakby, w klimat uliczek, domkow kolorowych, dekoracji okiennych. Wszystko do siebie pasuje. Pozdrawiam cieploo:)

      Usuń
  2. Myślę sobie, że świat byłby bardzo smutny bez tych wszystkich ozdób świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka radocha, gdy sie robi samemu, albo z dzieciami:)Buziaki:)

      Usuń
  3. Uwielbiam atmosferę jarmarków.Może w sobotę wybiorę się na nasz mały jarmark :-). Wianki śliczne. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jarmarki i spacery po ich. Niestety w tym roku jestem uziemiona. Na szczęście to, co najboleśniejsze i straszne już za mną. Teraz ćwiczę i ćwiczę, aby wrócić do sprawności. Dziękuję, że pamiętałaś o mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga, alez sie ciesze, ze jestes na drodze do pelnej formy! CZekam na Twoje relacje z podrozy, ktore na pewno Cie czekaja:) Sciskam:)

      Usuń
  5. Uwielbiam te jarmarki. Radosny Adwent, nie smutny. Wianki, ciastka adwentowe, 4 świece, po jednej na każdę niedzielę. Tak było w moim domu rodzinnym i tak jest też w moim. Mam jeszcze zdjęcia z Colmar chyba sprzed 15 lat. Lubię sobie powspominać. Najpiekniejsze wspomnienia mam właśnie z Alzacji. I zazdroszczę Ci.
    Piękne oba wianki. Ja zrobiłam szyszkowożołędziowy z naszych szyszek i żołędzi, no i świerkowojodłowy, ale jodła kalifornijska. Tylko taką mamy, jest ogromna.
    Serdecznie pozdrawiam Cię adwentowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim domu, tez bylo radosnie.I niech tak zostanie:)
      Colmar sie nie zmienia,a jesli to to tylko troche. Nie moge uwierzyc, ze mieszkamy tu juz 15 lat. Owieczko zapraszamy do nas, do naszego domu, z calego serca!
      Mysmy zjezdzili nasz las w poszukiwaniu galezi, glownie sosnowe i troche swierkowych.
      Wielka jodla-marzylaby mi sie.
      Pozdrawiam, laczac zapachy piernikow alzcakich, bredele i grzanego wina;)

      Usuń
  6. Dla mnie ważne jest duchowe przygotowanie do świąt:))ale uwielbiam też dekoracje i cały przedświąteczny rozgardiasz:))wianki śliczne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak grudzień jest pełen Jarmarków i magii :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne fotografie. Ja odwiedziłam krakowski jarmark!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna wyprawa. Pięknie to wszystko wygląda w obrazku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłbym przegapiła takie ładne zdjęcia i wianki. Po gałązki i jemiołę idę dopiero w środę. Mimo wszystko lubie te świąteczne cudeńka ale jarmarki tylko wtedy, kiedy mało ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak jarmark :) Wianki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweet decorations. I love a nice fair as well. Happy Holidays!
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękne zdjęcia pięknych miejsc ♥
    Post też dla mnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i radosnych Swiat Tobie i bliskim zycze.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego Kasiu! Śliczna choinka:)
    PS. Nie wiem dlaczego, ale pod najnowszym postem nie można zamieszczać komentarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana!
      Komentarze wylaczone, ale bardzo mi milo, dziekuje!!

      Usuń