sobota, 25 marca 2017

Zachwycam się światem

                             
                                               Wyczekana, ukochana, piękna, pastelowa-przyszła!!:)
                                             Otwieram o świcie okna, by słuchać ptasiego śpiewu. 
                                     Zatrzymują mnie kwitnące drzewa i kwiaty.  Niby co roku, tak samo.
                                                                  Ale ciągle mi mało. Wiosny:)







































                                                             A po domu rozpełzły się jajka;)
                                                      Wiem, że to falstart.  Ale też nie grzech;)

















                                                    Ciepłęj, słonecznej niedzieli Wam życzę:)


22 komentarze:

  1. Oj daleko nam do Takiej wiosny. Dzbanek cudny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęsknię do takiej pięknej wiosny:)))u nas też już wielkanocne jajka dekorują dom:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również kocham wiosnę i bardzo się cieszę, że nadchodzi! ♥♥ Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks, milo mi, ze tu zagladasz. Pozdrawiam cieplo:)

      Usuń
  4. Może i falstart, ale jaki ładny.
    Magnolie, nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudnie kwitną drzewa. U nas wiosna idzie powoli, ale nie ma co narzekać. Przynajmniej nie leży śnieg jak 4 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie już kwitnie magnolia... niesamowita różnica klimatyczna :) U nas nieśmiało przebija się dopiero wiosna i zaczynają być jakieś cieplejsze dni...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na taka wiosnę jak u Was, pryzjdzie nam jeszcze poczekać. Pięknie jest już w Twojej Alzacji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj.
    U mnie jeszcze wiosna znacznie mniej spektakularna niż Twoja. Jeszcze nie kwitną drzewa. ale czuje się w powietrzu, że to już lada chwila. Cała wiosenna magia dopiero się zaczyna. Pozdrawiam i uśmiech przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, dziękuję bardzo, potrzebowałam widoku kwitnącej magnolii bo moja jeszcze śpi....!
    Piękny wiosenny post !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tez juz pieknie kwitnie magnolia i tulipany. Cudowny czas. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie dzisiaj pojawiło się słońce ale powietrze było lodowate.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosny nigdy dość, można ją tylko podziwiać i kochać. Pięknie wyglądają różowe i białe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. .... no to zachwycamy się razem. Pięknie Kasiu u Ciebie . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja magnolia przed domem jeszcze śpi, ale nie da się ukryć, że na dniach da o sobie znać.
    Uwielbiam moment jej kwitnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie. U Was zawsze wcześniej!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochani, dziekuje za Wasze Cieple slowa!

    OdpowiedzUsuń