niedziela, 10 stycznia 2016

Styczniowe cukierasy


 
                             Bardzo Wam dziękuję za komentarze , wiadomości i wizyty na moim blogu.
                                        W podziękowaniu-małe candy, które potrwa do 31 stycznia.
                             Jeśli macie ochotę na zawieszkę w stylu schabby oraz pięknie wydane
                                 magazyny wnętrzarskie , dla miłośników tego stylu-to zapraszam:)
                                        Dołączę też niespodziankę ) I chcę obdarować dwie osoby.
                                 Poproszę o potwierdzenie wzięcia udziału  w rozdawajce i umieszczenie
                                                                        bannerka na blogu.
                                                                          
                                                                      
                                                                               Start!:))))





















                                                      I jeszcze kropelka pomarańczy na dziś:))














                                                                              Pięknej niedzieli!



40 komentarzy:

  1. Stanę jako pierwsza w kolejce, cukierasy takie zapodajesz, że mnie skusiłaś.
    Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda,cudeńka - ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie w zupełności wystarcza możliwość czytania o twojej codzienności, która jest dla mnie fascynująca. Wspaniałe prezenty i już gratuluję zwyciężczyni :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dejar Candy ,,espero que tenga un bendecido domingo
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  5. No to melduję się w kolejce! Cieplutko pozdrawiam i idę " wieszać banerek"!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie magazyny, dzięki nim przenoszę się w inny świat. Zapisuję się, choć i tak to byłóby dla mnie za wiele :-) Ale chociaż zareklamuję Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuje się! ;) Gazetki i zawieszka kuszą, oj kuszą ;)))
    Buźka! :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji pierwszy raz w tym roku napisałam 2016 ;))

      Usuń
  8. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale nie poddaję się - spróbuję i tym razem, bo i prezenty wspaniałe - te cudne magazyny! Idealne na długie zimowe wieczory :)
    Pozdrawiam - Ula

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja Cię tylko pozdrawiam i buziaki ślę :) I pomarańczkami się napawam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie stanę w kolejce. Kropelki pomarańczy urocze! Z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też staję w kolejce ... w mon cuisine dobrze by to wyglądało :-)
    Uściski z zaśnieżonego Łąkowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, też się zapisuję! :) Tylko chwilka, bo muszę banerek założyć. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sie ciesze:))Wszystko notuje:))Dobrej zabawy!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę, ale znowu muszę sobie przypomnieć, jak się wstawia banerek:) Zawsze mam z tym jakieś problemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kalipso, klikasz w zdjecie u mnie na blogu, zapisz obrazej jako... I potewm u siebie:wybierz zdjecie, po wejsciu w :uklad na blogu.

      Usuń
  15. Kasiu! z przyjemnością tu zawsze wpadam. Jak narobię sobie zaległości to czytam kilka postów wstecz.Uwielbiam również oglądać wykonane przez Ciebie zdjęcia z podróży, sa dla mnie namiastka moich wymarzonych... Dziękuję Ci za te wrażenia. Staje w kolejce po cukierasy bo pasjami uwielbiam pisma wnętrzarskie w tym stylu!

    PS. Myślami jestem z Tobą i trzymam kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely eye candy in your magazines and photos. Happy Monday.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Gazety wnętrzarskie dobrze się zapowiadają po okładkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam serdecznie:))w kolejce się nie ustawiam bo mam kłopot z komputerem ale życzę miłej zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje róże są bardzo piękne.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za widok pięknych róż. Miłej zabawy życzę wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękne zdjęcia... oczarowałam się!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spróbuję i ja, nie znam tego magazynu więc tym bardziej byłoby miło posmakować i poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. co za piękna niespodzianka.Zgłaszam sie zatem i ja.
    serdecznie pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  24. Kasiu, uściskuje w Nowym Roku, pojawiłam się więc korzystam z okazji powitania ;*!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu, z wielką przyjemnością biorę udział w Twoim Candy :) Cudowna zawieszka, idealna do mojej kuchni, a magazynu jestem bardzo ciekawa :) Może dopisze mi szczęście :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Droga Kasiu, zacznę nietypowo, bo strasznie spodobał mi się Twój banerek!
    Strasznie!
    Nie wiesz tego, ale ostatnio ochłaniaja mnie miniaturki i w związku z tym moje pytanie brzmi- czy pozwolisz mi wykonać , wzorując się na tym klimatycznym zdjęciu starego budynku z niebieskimi drzwiami, roombox z tym co na zdjęciu?
    Wszędzie szukam inspiracji, gdybym wygrała tę zabawaę, powstałoby wiele prac na moja przyszła wystawę...
    Oczywiscie, zapisuję się! A teraz popatrzę jak wygląda Twój swiat, coś mi się zdaje,ze jest pełen piękna i dobrych emocji:)
    Pozdrawiam najserdeczniej i zapraszam do odwiedzenia mojego świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M.Aerto DRoga, dzikuje za mile slowa)) Zgadzam sie , to mile kogos zainspirowac) Zeknelam tylko chwilke na Twego bloga, bo na razie nie bardzo mam dostep do komputera i to co widzialam, bardzo mi sie spodobalo)) Powodzenia)))Pozdrawiam cieplo)

      Usuń
  27. J'adore ces magazines. Je vois qu'on a les mêmes lectures.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje wa Wasze wpisy i odwiedziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomyślności i radości w nowym roku!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi Kate, I was a little confused with google plus. But I think I know how to use it now. Thank you for your visit, hope you had a good ChristmS break.
    Wishing you a wonderful week.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu, moja imienniczko nie wiem dlaczego wcześniej do Ciebie nie trafiłam. Bardzo podoba mi się u Ciebie i chętnie zostanę na dłużej. Korzystam z okazji i zgłaszam chęć uczestnictwa w Twoim candy. Jeszcze nigdy nic nie wygrałam. Mam nadzieję, że kiedyś spotka mnie szczęście. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie w odwiedzinki i na candy Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. chętnie węzme udział w zabawie :) spróbuję trochę szczęścia bo nagrody są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń