czwartek, 12 marca 2015

Na liczniku dwieście postów


                                                                  i z tej okazji zapraszam Was na candy.
                                          Do wygrania: torba na nieduże zakupy (to ta z macaronami), poszewka
                                            na poduszkę z Wieżą Eiffela i turkusowy, wielkanocny zając-świeczka.
                                              Wystarczy wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie i podlinkować
                                                                     banerek, jeśli posiadacie bloga.
                                        Na Wasze zgłoszenia czekam do końca marca.Wyniki ogłoszę 1 kwietnia:)
                                                                                   Miłej zabawy:)






                                                  A tymczasem w ogródku, zakwitła czereśnia ozdobna.
                                              Uwielbiam wiosnę! Dla mnie , to najpiękniejsza pora roku.






















                                                                        Pięknego dnia!











87 komentarzy:

  1. Gratuluję 200setki ! A u nas jeszcze śladu pąków nie ma na drzewach.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kasiu. Nie mogę pobrać banerka, bo coś tak namotałam, że nie ma na to mądrego, więc z ogromnym żalem muszę zrezygnować z zabawy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nic nie szkodzi:) Jesli tylko masz ochote na rozdanie, to Cie zapisuje:) Serdecznosci:)

      Usuń
  3. Gratulacje Kasiu z okazji dwusetki ! jestem chętna ! ... ojojoj, jak mi się chce już kfiatecków na trawnikach i w ogródkach ! Też uwielbiam wiosnę. Człowiek umęczony szaroburością - szczególnie w tym roku - sił dostaje na widok ziekoniutkich listeczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziekuje:) Alzatczycy tez zwrocili uwage, ze strasznie ciemna ta zima byla, bardzo malo slonecznych dn. To sie teraz biegnie kazdy kwiateczek ogladac:)

      Usuń
  4. Gratuluję Kasiu!
    200 to piękna cyferka.
    Ja też kocha wiosnę. To najpiękniejsza pora roku.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna cyfra 200! Woow! Gratulacje:))!!!

    Wiosna to również moja ukochana pora roku od zawsze, czekam na ukwiecenie, ale jeszcze troszeczkę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) W Norwegii wiosna bedzie troche pozniej?

      Usuń
  6. Gratuluję 200 postów...Lubię wiosnę...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosne lubie najberdziej ze wszystkich por roku:) I to bedzie widac w postach:) Dziekuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Kolejnych postów i kolejnych tak wspaniałych zdjęć, jak dzisiejszej czereśni :) My jeszcze musimy poczekać na kwitnące drzewka, nie pozwala na to 5 C i zimny północno-wschodni wiatr, prosto od morza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wietrzyku, to pewnie od nas to zimne polecialo...Ale na szczescie przestaje wiac. I dziekujeee:)

      Usuń
  8. Félicitations ! I oczywiście zgłaszam udział w zabawie! Później zamieszczę baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ale natworzyłaś tych postów, Ja jeszcze do setki niedobiłam... Gratulacje!
    Kolorki cukierasów iście moje, także z przyjemnością dobiję do coraz to większej kolejeczki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Dorotko, a z tymi postami, to samo jakos tak:)

      Usuń
  10. Super!Gratuluję i chętnie się na candy zapisuję:-)U Ciebie to taka prawdziwa wiosna.A u nas chwilowe(mam nadzieję)załamanie pogody.
    Pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko dzieki:) Pewnie, ze chwilowe, u nas tez bylo. Ale juz znowu wiosennie:) Serdecznosci:)

      Usuń
  11. Kasiu, gratulacje i zycze wielu kolejnych takich pieknych rocznic, zlgaszam sie oczywiscie jesli to mozliwe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie, naprawdę tak już kwitnie??? U nas jeszcze daleeeko:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie kwitnie czereśnia ozdobna. Wiosna, to i moja pora roku :). Gratuluję 200 postów i chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeresnie, wisnie sliwy ozdobne i oczywiscie migdalki, to moje ulubione drzewka. Nie moge sie na nie napatrzec:)
      Bardzo sie ciesze, ze wezmiesz udzial w rozdaniu:) Usciski:)

      Usuń
  14. Gratulacje, Kasiu.
    Rany, ale u Was wiosna pelnom gembom! Bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maz mi tu wlasnie pokrzykuje, ze w przyszlym tugodniu zadnych przymrozkow i plus 15 w dzien:)
      Dziekuej Panterko:)

      Usuń
  15. Gratuluję wyniku i życzę dalszych wspaniałych wpisów. . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie wszystkiego najlepszego z okazji 200! :)) I ja uwielbiam wiosnę, wtedy znów odzyskuję całą energię do życia, kiedy znów dni stają się dłuższe, słoneczne, a dookoła budzi się powolutku świat :) Piękne kwiaty, Twój ogródek musi być wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)Ten wiosenny kop energetyczny jest swietny, mnie tez chce zyc:) Moj ogrodek malutki, ale zawsze cos w nim kwitnie..:)

      Usuń
  17. Nie może mnie zabraknąć na Twoim candy :-), pisz pisz dużo więcej :-) i te piękne zdjęcia cudów natury pokazuj, bo fantastycznie Ci wychodzą. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo sie ciesze!!! I dziekuje za mile slowa:)

      Usuń
  18. Pękła dwusetka, brawo!!!
    Już się cieszę na kolejne dwieście ;)
    Ciesz nasze oczy barwnymi fotkami i pisz jak najwięcej.
    Gratulacje i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Ja też chcę już taką wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie kwitnie :))) Ogromnie się cieszę, że mogłam Cię poznać :D Kolejnych długich lat blogowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. O jacie, ale zazdraszczam tych kfiatków ....
    Gratuluję Ci dwusetki i kolejnych życzę :)) A na candy się zapisuję :)Torba się mi zwłaszcza podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!! Życzę kolejnych 200 i jeszcze więcej!
    A na candy również się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudownie, że już drzewa zaczynają kwitnąć!
    Katarzynko, 200 postów, przez 2 lata? Wow, ja mam 84 od jakichś 4 lat :-( zawstydziłam się
    Gratulacje i twórz dalej, bo lubię bardzo :-)
    Na Candy z przyjemnością
    Uściski i dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję 200 postów u mnie raptem nieco ponad 100 ale nic na siłę prawda:)?
    Wiosne kochają wszyscy ale ja w tym roku witam ja z bolącym gardłem siedząc 2 tydzień w domku:(
    Zapisuję się na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje Kasiu! Fajnie że jesteś i staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, gratuluję. Ładne zdjęcia :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu, gratuluję 200-setki, pięknego bloga i pięknych zdjęć.
    Zapisuję się na candy i serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! 200 to jest coś:) zwłaszcza że wszystkie takie ciekawe i z pięknymi zdjęciami.
    I zapisze sie oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje, imponująca liczba, ja nawet nie dobiłam do 50-ki. Kolejnych wspaniałych...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. wow 200 postów gratuluję, zapisuje sie chetnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję dorobku! Ładna, okrągła liczba:))) Oj jak tęsknię za tą wiosną... Sama widziałaś co u mnie:)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  32. Najszczersze gratulacje i życzenia dalszych postów z takimi interesującymi treściami i odlotowymi zdjęciami. Turkusowy zając mnie załamał:):):):)Ale co tam, jeżeli w "Kubusiu Puchatku" może być niebieski osioł, to u Kasi może być turkusowy zając.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje z okazji ładnej rocznicy :) i dołączam do zabawy.
    U mnie - Wrocław - wiosna nieśmiało puka do drzwi. Na krzewach są malutkie pąki, a na dworze mżawka, chlapa, szaro, buro i ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję . Tyle postów, to już coś. Życzę wytrwałości i kolejnych 200 imwięcej postów. Tym bardziej, ze bardzo lubię zaglądac na Twoj blog. No i zapisuję się na te cukiereczki.
    pozdrawiam
    joanna.beer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Isn't the cherry blossoms spectacular when in flower! I love spring too, well I do love summer too except for the heat.
    Enjoy this season of beauty and the explosion of blooms. Hope you have a good weekend Kate.
    Hugs,
    Aida

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i wiele jeszcze takich pięknych postów życzę:))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Tez dopisuje sie do zabawy! Banerek juz dodany. Sciskam Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce - ta torba jest prześliczna!
    banner wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    przy okazji zapraszam również na nasze candy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. No to okrągła sumka, gratuluję :-) Mi jeszcze dużo brakuje. Kwiatków w ogrodzie zazdroszczę, ale mam nadzieję, że już wkrótce zacznie się coś dziać w tym temacie, bo wiosnę już da się wyczuć w powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję Ci takiego wyniku, 200 postów to duże osiągnięcie ! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy, torba i królik są w moich ulubionych kolorkach, uwielbiam również motyw Paryża. Banerek wstawiam na bloga.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam również do mnie na Lawendowe Rocznicowe Candy!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje Wam bardzo:) I skrzetnie zapisuje chetnych do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję dwustu postów:))) Banerek zaraz wstawiam:))
    A czereśnia piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wynik! Oczywiscie biore udzial, no doprawdy prawie nigdy nic nie wygrywam, nalezy mi sie! ;)) Usciskuje!
    P.s. piekne kwiaty, u mnie na razie swiezy obornik na polu;)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo dziekuje za gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja dopisuję się do zabawy i gratuluję :)

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  47. biorę udział . Nagrody są cudne
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo sie ciesze:)) Dopisuje chetnych do listy:) Pozdrawiam goraco:)

    OdpowiedzUsuń
  49. To jeszcze ja jestem chętna na skarby od Ciebie.Gratuluję już ponad dwustu postów, ja jeszcze 100 nie napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Biorę udział :)
    Nie posiadam bloga, ale obserwuję twojego jako Kara.

    OdpowiedzUsuń
  51. chociaż jestem tutaj po raz pierwszy, to z pewnością pozostanę na dłużej:) i na candy również się zapisuję!
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie się dołącze do zabawy ;) baner https://mojasciana.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo piękne cukieraski ,więc i ja staję w ogonku a banerek wieszam na blogu http://biebrzmilskakraina.blog.pl .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam chęć udziału w zabawie
    Ania
    anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. biorę udział w zabawie :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też się zapisuję po te wspaniałości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. zagaszam sie po takie fajne cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  60. biorę udział :)

    http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam, chętnie zgłaszam się do udziału :)
    ewakro2012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. chętnie dołaczę do zabawy
    www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  64. ciekawy blog chętnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń